W tle - grafika Pawła Ryżki p.t. ROBOTNICE SZTUKI - pierwowzór muralu, jaki znajduje się na południowej ścianie Domu Kultury LSM

Niniejsza domena domkulturylsm.pl stanowi obecnie
ARCHIWUM działalności oraz wydarzeń jakie miały miejsce
w Domu Kultury Lubelskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
w okresie od lipca 2012 r. do czerwca 2022 r.

Wszelkie AKTUALNOŚCI oraz ZAPOWIEDZI
znajdziecie Państwo na nowej odsłonie strony:

www.dklsm.pl

ZAPRASZAMY

w czwartek 28 maja 2015 r. o godz. 18.00

Koncert arii i duetów operowych

Wieczór w operze II

800px-Balcon_et_loges_de_côté_de_l'opéra_Garnier

Wykonawcy:
Anna Barska– sopran, Dorota Szostak-Gąska – sopran,
Mariola Zagojska – sopran, Jakub Gąska – tenor,
Grzegorz Pazik – baryton
Patrycjusz Sokołowski – bas
Natalia Nikitina-Kozub – skrzypce,
Agnieszka Schulz-Brzyska – fortepian
Marzena Karwatowska i Rafał Wosiak – taniec

Prowadzenie koncertu – Andrzej Gładysz

W programie arie i duety z oper:
Rinaldo Georgesa Friedricha Haendla, Don Giovanni, Wesele Figara, Cossi van tutte Wolfganga Amadeusza Mozarta, Adriana Lecouveur Francesco Cilea, Don Carlos Giuseppe Verdiego, Dydona i Eneasz Henri Purcella,
Gianni Schicchi Giuseppe Pucciniego, Carmen Georgesa Bizeta,
Rycerskość wieśniacza Pietro Mascagniego, Straszny dwór Stanisława Moniuszki.

Bilet – 10 zł

ulotka.pdf

 

anna-barska-136x150Anna Barska – sopran. Śpiewaczka operowa obdarzona lirycznym głosem sopranowym o szlachetnym, ciepłym brzmieniu.
Urodzona w 1981 r. w Lublinie. Tutaj też rozpoczęła swoją edukację muzyczną w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Tadeusza Szeligowskiego w klasie fortepianu, otrzymując dyplom muzyka instrumentalisty. Ponadto absolwentka Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w klasie dyrygentury chóralnej. W 2010r. ukończyła z wynikiem bardzo dobrym studia na Wydziale Wokalno–Aktorskim Akademii Muzycznej w Katowicach, w klasie śpiewu solowego prof. Haliny Skubis–Kalemby.
Podczas studiów muzycznych brała udział w koncertach kameralnych, spektaklach operowych. W 2010 r. kreowała postać Almireny w operze „Rinaldo” Georgesa Friedricha Haendla w ramach V Festiwalu im. Grzegorza Gerwazego Gorczyckiego.
Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na Kursie Wokalnym w Krynicy i mistrzowskich kursach prof. Ryszarda Karczykowskiego i prof. Alicji Słowakiewicz–Wolańskiej.
Artystka wykonuje muzykę wokalną różnych epok i stylów. W swoim repertuarze posiada utwory z gatunku muzyki sakralnej, oratoryjno–kantatowej, operowej, operetkowej oraz pieśniarskiej. Oprócz działalności artystycznej zajmuje się także prowadzeniem zajęć z zakresu indywidualnej oraz zbiorowej emisji głosu.

dorota_szostak-gaska-136x150Dorota Szostak-Gąska – sopran/mezzosopran. Absolwentka (dyplom z wyróżnieniem) Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie śpiewu solowego prof. Magdaleny Krzyńskiej oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Ewy Iżykowskiej. Stypendystka Istituto Superiore di Studi Musicali „Achille Peri” w Reggio Emilia we Włoszech, a także Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Od 2012 r. związana jako solistka z Teatrem Muzycznym w Lublinie, gdzie można ją zobaczyć jako Mercedes w operze Carmen G. Bizeta, Florę  w operze La Traviata G. Verdiego, Orlovskiego w operetce Zemsta nietoperza J. Straussa, Madzię w Porwaniu Sabinek F. i P. von Schonthana.
W ramach Operowego Forum Młodych przy Bydgoskim Festiwalu Operowym wcieliła się w postaci: Dydony w operze Dydona i Eneasz H. Purcella, Hrabiny w operetce Wiedeńska krew J. Straussa oraz Angeliki w operze Suor Angelica G. Pucciniego.
Występowała w Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie, Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy, z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną oraz w Teatro Valli w Reggio Emilia we Włoszech.
Uczestniczyła w Festiwalu Belcanto w Nałęczowie, Festiwalu Operewo-Operetkowym w Inowrocławiu, Festiwalu Spotkań Kultur w Filharmonii Lubelskiej, Festiwalu Face to Face w Teatrze Muzycznym w Poznaniu, Festiwalu Organowym w Lublinie oraz Festiwalu im. J. Kiepury w Krynicy Zdroju.
Zajmuje się również pracą pedagogiczną prowadząc klasę śpiewu solowego w Szkole Muzycznej I i II st. im. T. Szeligowskiego w Lublinie oraz zajęcia z emisji głosu w Akademii Teatralno-Wokalnej Jerzego Turowicza w Lublinie.

mariola-zagojska-136x150Mariola Zagojska – absolwentka Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach, w której pod kierunkiem prof. Michaliny Growiec ukończyła studia wokalno-aktorskie z oceną celującą. Swoje umiejętności doskonaliła na mistrzowskich kursach wokalnych, m.in. u prof. Alison Pearce, gdzie zdobyła specjalne wyróżnienie.
Jest laureatką V Konkursu Słowiańskiej Muzyki Wokalnej (II miejsce) oraz nagrody specjalnej za wykonanie pieśni K. Szymanowskiego. Debiutowała partią Cześnikowej w Strasznym Dworze S. Moniuszki w Operze Śląskiej w Bytomiu w maju 2002 r. a kolejne jej role to: Saffi w Baronie cygańskim J. Straussa, Micaela w Carmen G. Bizeta, Jadwiga w Strasznym dworze S. Moniuszki, Sylva w Księżniczce Czardasza I. Kalmana, Fiordiligi i Hrabina w Amadeuszu P. Shaffera w Teatrze Muzycznym w Lublinie.
W swoim dorobku posiada nagrania radiowe (Stabat Mater K. Szymanowskiego, Program II PR) oraz telewizyjne: (Lutosławski – dyskretny twórca szlagierów oraz Lutosławski i Rogowski – opusy lekkie i poważne TV Polonia i TV3). Podczas licznych festiwali muzycznych m.in.: w Pradze i Zakopanem (Atma), prezentuje najczęściej pieśni swego ulubionego kompozytora K. Szymanowskiego.
Mariola Zagojska w latach 2010-2013 pełniła funkcję dyrektora Festiwalu Spotkań Kultur Caper Lublinensis, organizowanego przez Filharmonię im, H. Wieniawskiego w Lublinie, prezentując cykle koncertów : Nałęczowskie Divertimento, Sanus per Artem, Europa – mała ojczyzna Braci Wieniawskich, Czas Mazurka, Vipy – Dzieciom i  wiele innych. Jest również inicjatorką i autorką cykli muzycznych audycji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży, które prowadzi nieprzerwanie w placówkach oświatowych od 1997 roku do chwili obecnej. Podczas tych kameralnych koncertów, jako „Pani Muzyka”, odkrywa przed najmłodszą widownią sekrety instrumentów muzycznych, zaprasza w muzyczne podróże dookoła świata, rozbudzając potrzeby uczestnictwa w życiu kulturalnym oraz kształtując gusta i wrażliwość estetyczną widzów. Działalność „Pani Muzyki” ma również za zadanie wyrównywanie szans w dostępie do edukacji, uczestnictwa w kulturze i twórczości artystycznej dzieci i młodzieży. Mariola Zagojska jest także autorką i wykonawczynią muzycznych spotkań dla seniorów, których pierwszy cykl, zainicjowany przez Stowarzyszenie Wspierania Kultury Rondo, odbył się w 2014 roku w klubie Miniatura (filia DK Czechów).
Jako matka piątki dzieci, zwróciła uwagę na potrzebę wzbogacenia oferty artystycznej i kulturalnej Lublina, dostosowanej do potrzeb najmłodszej publiczności, stąd zrodziły się pomysły wielu autorskich widowisk, koncertów edukacyjnych oraz spektakli muzycznych we współpracy z cenionym reżyserem i scenarzystą Jerzym Turowiczem, m.in.: Polskie tańce narodowe, Piękna nasza Polska cała (realizowanie od 2002 r.), Historia tańca, Lublin – moje miasto – miasto trzech kultur, Mój przyjaciel Fryderyk Chopin, Jaś i Małgosia, Czerwony Kapturek – zupełnie nowa historia (musical dla dzieci), Kozucha Kłamczucha, Pastorałka, Kajtuś Czarodziej, opera – Legenda o czarciej łapie, Tuwimowo – czyli bajkowa kraina pana Juliana, O krasnoludkach i sierotce Marysi.
Mariola Zagojska od 1984 roku nieprzerwanie prowadzi działalność koncertową i pedagogiczną, jako nauczyciel dyplomowany, oraz ekspert w dziedzinie wokalistyki, współpracując ze Szkoła Muzyczną I i II st. im. T. Szeligowskiego w Lublinie, gdzie prowadzi klasę śpiewu solowego, oraz z Akademią Teatralno–Wokalną Jerzego Turowicza. Za swoją działalność otrzymała od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego odznakę honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

jakub-gąska-136x150Jakub Gąska – tenor. Absolwent Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie śpiewu solowego prof. Leszka Skrla oraz Wydziału Wokalnego Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie śpiewu solowego prof. Ewy Iżykowskiej. Stypendium  Istituto Superiore di Studi Musicali „Achille Peri” w Reggio Emilia we Włoszech oraz stypendysta Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
W ramach Studenckich Warsztatów Operowych debiutował na I roku studiów jako St. Brioche w operetce Wesoła wdówka F. Lehara w Operze Nova w Bydgoszczy, gdzie również kreował postaci Monostatosa w operze Czarodziejski flet W. A. Mozarta, Macieja w operze Straszny dwór S. Moniuszki, Eneasza i Marynarza w operze Dydona i Eneasz H. Purcella. W Teatrze Muzycznym w Poznaniu występował jako Józef w operetce Wiedeńska krew J. Straussa, a w Operze na Zamku w Szczecinie jako Rzemieślnik w operze The fairy Queen H. Purcella.
Od 2012 r. jest związany jako solista z Teatrem Muzycznym w Lublinie, gdzie występuje jako Adam w Ptaszniku z Tyrolu C. Zellera, Eisenstein z Zemście nietoperza J. Straussa, Motel w musicalu Skrzypek na dachu J. Bocka, Emil i Karol w farsie muzycznej Porwanie Sabinek F. i P. von Schonthan, Królewicz z bajce muzycznej Kopciuszek J. Bacy oraz bierze udział koncercie The Musical Show.
W 2011 r. dokonał prawykonania partii solowej w Epitafium Tragedii Smoleskiej – 2010 A. Nikodemowicza w Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie. Ponadto występował w Filharmonii Częstochowskiej, Filharmonii Pomorskiej im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy, z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną, Orkiestrą Symfoniczną im. K. Namysłowskiego w Zamościu oraz w Teatro Valli w Reggio Emilia we Włoszech.
Uczestniczył w Festiwalu im. J. Kiepury w Krynicy Zdroju, V Festiwalu Wokalnym Belcanto  w Nałęczowie, Festiwalu Operowo-Operetkowym w Inowrocławiu, Festiwalu Spotkań Kultur w Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie, Operowym Forum Młodych przy Bydgoskim Festiwalu Operowym w Operze Nova w Bydgoszczy, Fesiwalu Face to Face w Teatrze Muzycznym w Poznaniu oraz Festiwalu Organowym w Lublinie. Finalista i laureat nagrody specjalanej podczas V Konkursu Wykonawstwa Muzyki Operetkowej i Musicalowej im. I. Borowickiej w Krakowie.
Zajmuje się również pracą pedagogiczną prowadząc klasę śpiewu solowego w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie oraz zajęcia z emisji głosu w Akademii Teatralno-Wokalnej Jerzego Turowicza w Lublinie.

grzegorz-pazik-136x150Grzegorz Pazik – baryton, ukończył z wyróżnieniem Akademię im. Fryderyka Chopina w Warszawie, w klasie śpiewu solowego prof. Jerzego Artysza. W dotychczasowej pracy scenicznej wcielił się w 27 postaci, m.in.: Oniegin (Eugeniusz Oniegin), Walenty (Faust), Jelecki (Dama Pikowa),  Figaro (Cyrulik sewilski), Guglielmo (Cosi fan tutte), Edwin (Księżniczka czardasza), Schaunard (Cyganeria), Papageno (Czarodziejski flet), Tarquinius (Gwałt na Lukrecji), Traveller (Curlew River), Bardos (Krakowiacy i Górale), Janusz (Halka).
Współpracował m.in. z  Państwową Operą w Budapeszcie, Operą Narodową w Warszawie (8 ról), Operą Krakowską (4 role), Operą Bałtycką w Gdańsku, Operą na Zamku w Szczecinie, Teatrem Muzycznym w Lublinie oraz polskimi filharmoniami. Śpiewał ponadto na deskach Teatru Wielkiego w Łodzi, Opery Wrocławskiej, Opery Nova w Bydgoszczy, uczestnicząc w festiwalach i gościnnych występach jako solista Opery Krakowskiej oraz Orkiestry Akademii Beethovenowskiej.
Zaśpiewał partię Szambelana w światowej prapremierze opery Zygmunta Krauze Iwona, księżniczka Burgunda, która odbyła się w teatrze Silvia Monford w Paryżu. Wystąpił także w roli Guślarza w kanadyjskiej premierze Widm Stanisława Moniuszki pod dyrekcją Michaela Newnhama w Glenn Gould Studio w Toronto i w Hamilton. Brał udział wraz z Polską Orkiestrą Radiową pod dyrekcją Łukasza Borowicza w prapremierowych wykonaniach i nagraniach oper: Szymona Laksa L’Hirondelle inattendue oraz Ignacego Felika Dobrzyńskiego Monbar czyli Flibustierowie. Opery transmitowane były przez II Program Polskiego Radia oraz rozgłośnie europejskie. Jako solista występował również w Belgii, Holandii oraz na Ukrainie.
Doświadczenie zdobywał pracując z wieloma wybitnymi dyrygentami i reżyserami, do których m.in. należą: Andrzej Straszyński, Kazimierz Kord, Györiványi Ráth György, Wojciech Michniewski, José Maria Florêncio, Łukasz Borowicz, Piotr Sułkowski, Will Crutchfield, Michał Klauza, Dirk Vermeulen; Maciej Prus, Marek Weiss-Grzesiński, Mariusz Treliński, Waldemar Zawodziński, Janusz Józefowicz, Jitka Stokalska, Krzysztof Nazar, Julia Pevzner. Swój repertuar kameralny doskonalił pod kierunkiem Jerzego Marchwińskiego, Krystyny Borucińskiej, Mai Nosowskiej, Tomasza Herbuta. Brał udział w kursach interpretacyjnych Teresy Żylis-Gary, Alison Pearse, Elisabeth Glauser, Petera Tschaplika, Rubena Lisitsiana, Ryszarda Karczykowskiego oraz Kałudiego Kałudowa.
W swoim repertuarze posiada wiele cykli pieśni oraz dzieł oratoryjno-kantatowych, m.in. utwory Bacha, Requiem Fauré, Carmina Burana Orffa, Dichterliebe Schumanna, Winterreise Schuberta, Don Quichotte à Dulcinée Ravela, pieśni Chopina, Moniuszki, Karłowicza, Bairda, Czajkowskiego, Rachmaninova.
Znany krytyk muzyczny Jacek Marczyński napisał po jednej z premier w  dzienniku Rzeczpospolita: „Warto zapamiętać nazwisko Grzegorza Pazika…”

Patrycjusz SokołowskiPatrycjusz Sokołowski
Studia na Wydziale Wokalnym ukończył w Akademii im. Fryderyka Chopina w Warszawie w 2005 r. pod kierunkiem prof. Włodzimierza Zalewskiego. Na scenie zadebiutował w grudniu 2001 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w akademickim przedstawieniu Eugeniusz Oniegin P. Czajkowskiego jako Zarecki i Rotmistrz. Wystąpił w studenckich przedstawieniach oper: G.F. Haendela Juliusz Cezar jako Ptolomeusz (2002 r.) i w Weselu Figara W. A. Mozarta – jako Figaro (2004 r.).
W sezonie 2002/2004 występował z zespołem Estrady Kameralnej Filharmonii Narodowej w operach J. Haydna Aptekarz w tytułowej roli oraz jako Colas w Bastien und Bastienne W. A. Mozarta. W 2003 r. został solistą Warszawskiej Opery Kameralnej. W grudniu 2003 r. zadebiutował partią Ojca, Petera w operze Hänsel und Gretel E. Humperdincka na scenach teatrów Niemiec i Szwajcarii. W kwietniu 2004 r. wziął udział w prapremierowym wykonaniu i nagraniu płyty z Pasją wg św. Mateusza Krzysztofa Knittela. 3 kwietnia 2005 r. w kościele św. Anny w Warszawie, śpiewał Requiem W.A. Mozarta, które było transmitowane przez TVP. Ważnym wydarzeniem dla młodego artysty było wykonanie IX Symfonii Ludwiga van Beethovena w Filharmonii Narodowej w Warszawie w kwietniu 2004 r. z okazji wejścia Polski do Unii Europejskiej. Podczas Festiwalu Moniuszkowskiego 2005 r. w Białymstoku śpiewał partię Dżęgi z opery Jawnuta S. Moniuszki. W grudniu 2007 r. został zaproszony do udziału w koncercie z Madame Emmą Kirkby, wykonał Magnificat J. S. Bacha w studiu Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie.
Od września 2005 r. jest solistą Teatru Muzycznego w Lublinie. Występuje jako Sarastro w Małym czarodziejskim flecie W. A. Mozarta. Don Giovanni, Figaro w Amadeuszu wg sztuki Petera Schaeffera do muzyki W. A. Mozarta. Don Basilio, Fiorello, Oficer w Il barbiere di Siviglia G. Rossiniego, Morales w Carmen G. Bizeta. Skołuba w Strasznym dworze S. Moniuszki, Markiz d’Obigny w Traviacie G.Verdiego. Feri w Księżniczce Czardasza Emmericha Kalmana. Pijaczek w Ptaszniku z Tyrolu Karla Zellera, Dr Blind oraz Ivan w Zemście nietoperza J. Straussa. Cascada w Wesołej wdówce F. Lehara. Policjant w Skrzypku na dachu J. Bocka.
W sierpniu 2009 r. został laureatem I Letniej Akademii Śpiewu w Gdańsku, a we wrześniu 2009 r. laureatem Konkursu Złote Głosy Mazowsza w Warszawie. Od tamtego czasu jest promowany przez agencję artystyczną Impressio Art Management, dzięki której jest zapraszany do koncertów z wybitnymi polskimi artystami. W grudniu 2010 r. zadebiutował w Operze NOVA w Bydgoszczy w przedstawieniu L’elisir D’amore Gaetano Donizettiego jako Dulcamara pod batutą Jerzego Wołosiuka w reżyserii Krzysztofa Nazara. Od tego czasu nawiązał współpracę z Operą NOVA w Bydgoszczy i w kwietniu 2011 r. zaśpiewał premierę La Bohème Giacomo Pucciniego pod batutą Andrzeja Knapa w reżyserii Macieja Prusa jako Alcindoro.
W marcu 2015 r. zadebiutował na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie w przedstawieniu Rigoletto G. Vergiego, w którym w roli tytułowej wystąpił Andrzej Dobber pod batutą Carlo Montanaro.
Od października 2011 r. jest aktorem Teatru Kameralnego w Lublinie, gdzie występuje w Czarodziejskim ogrodzie Francesa Burnetta jako ogrodnik Ben Weatherstaff. W swojej dotychczasowej pracy miał okazję pracować z wybitnymi reżyserami: Maciejem Prusem, Waldemarem Zawodzińskim, Robertem Skolmowskim, Jitką Stokalską,  Anette Leistensschneider, Andrzejem Rozhinem, Zbigniewem Czeskim oraz dyrygentami: Janem Krenzem, Piotrem Sułkowskim, Andrzejem Knapem, Jacekiem Bonieckim, Pawełem Kos-Nowickim, Alanem Urbankiem, Arturem Wróbelem, Tomaszem Radziwonowiczem, Ryszardem Zimakiem, Janem Miłoszem Zarzyckim, Andrzejem Borzymem juniorem, Ryszardem Dudkiem, Agnieszka Duczmal, Aliną Kowalska – Pińczak, Michałem Klauzą, Jerzym Wołosiukiem.

agnieszka-schulz-brzyska-136x150Agnieszka Schulz-Brzyska, pianistka koncertująca w kraju i za granicą. Ukończyła Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie fortepianu prof. Kazimierza Gierżoda oraz kameralistyki prof. Mai Nosowskiej. Kształciła się również u Tatiany Szebanowej, Jean-Claude’a van den Eydena, Oliviera Gardona oraz Ryszarda Baksta; miała również okazję doskonalić swoją interpretację utworów Witolda Lutosławskiego pod okiem samego Mistrza. Ma na koncie liczne występy z lubelskimi zespołami kameralnymi. Towarzyszy instrumentalistom oraz wokalistom na koncertach i konkursach (wśród nich Międzynarodowy Konkurs im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie), otrzymując nagrody i wyróżnienia dla akompaniatora. Jej repertuar obejmuje utwory solowe i kameralne od baroku po muzykę współczesną.

natalia-nikitina-kozub-136x150Natalia Nikitina Kozub – skrzypaczka solistka Filharmonii Lubelskiej, studia muzyczne ukończyła w klasie prof. L. Oniszczenko we Lwowskim Konserwatorium im. Mykoły Łysenko. W roku 2005 ukończyła Studia Podyplomowe na Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w  Warszawie w  zakresie kameralistyki w  klasie prof.  Mai Nosowskiej. Od 1991 roku pracuje w  orkiestrze Filharmonii Lubelskiej jako solistka, równocześnie prowadzi klasę skrzypiec w  Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I  i  II st. im. Karola Lipińskiego w Lublinie. Uczniowie jej odnoszą liczne sukcesy na konkursach ogólnopolskich i międzynarodowych. Natalia Kozub jest zapraszana jako wykładowca kursów mistrzowskich; IX Summer Seaside Music Courses in Łeba Poland. Bardzo aktywnie udziela się jako solistka oraz kameralistka. Jest założycielką następujących zespołów kameralnych: Kwartet Fletowy, Trio Con Tenerezza, Lubelska Orkiestra Kameralna, Kwartet „Concerto” uczestnicząc w prestiżowych imprezach i  cyklach koncertów: Koncerty Prezydenckie, Koncerty Zamkowe, festiwal Nałęczowskie Divertimento. Obok muzyki klasycznej z  powodzeniem i  wielką pasją realizuje się na gruncie muzyki rozrywkowej oraz scenicznej.

 

b

Archiwa
RELACJE FILMOWE
PLAYZapraszamy do oglądania relacji filmowych z wydarzeń jakie odbyły się w Domu Kultury LSM. ***
Realizacja filmów Zenon Krawczyk
Prowadzenie strony - Marek Dybek  Marek Dybek / KmBk-STUDIO   /    Powered by WordPress Platform
ul. Konrada Wallenroda 4a        20-607 Lublin
tel. 81 743 48 29
dom.kultury@spoldzielnialsm.pl
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. .

Zapoznałem się z informacją